Fonden til bevarelse af gamle bygninger i Randers Kommune

 62P1148

Fondens administration

Efter aftale med Fondens bestyrelse og Randers Kommunes, varetages sekretærfunktionen pt. af tidligere Stadsarkitekt Henri Amsler

 

Sekretær Henri Amsler
Arkitekt MAA
Vinkelstræde 5
8900  Randers C 
Tlf. nr. 8647 3734
Mobil: 2146 2974
Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Sekretariatet forestår:

  • Daglig drift af Fondens ejendomme
  • Udlejning af boliger
  • Kontakt til håndværkere
  • Boligsyn ved fraflytninger
  • Kontakt til viceværter
  • Projektledelse ved ombygninger
  • Kontrol til håndværkere mv.
  • Kontrol med regninger mv.
  • Servicering af Fondens bestyrelse

Den daglige administration forestås af:

Helle Thorup 
Miljø og Teknik
Ejendomsservice
Bygningsadministration
Tlf. 8915 1613
Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Alle henvendelser vedrørende betaling af husleje og fakturaer skal ske til Helle Thorup på 8915 1613 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Henvendelser angående udlejning og boligsyn, samt eventuelle skader i boligerne bedes rettes til sekretæren.

I tilfælde af at der sker pludselig skader lørdage, søndage eller helligdage, kan lejerne kontakte sekretæren Henri Amsler tlf. 2146 2974, er dette ikke muligt, kan de relevante håndværkere kontaktes:

  • Vand og varme Helsted VVS Tlf. 8643 5176, mobil 4030 5176
  • Elinstallationer Preben Kjær Tlf. 8642 2304

Ved stormskade eller anden væsentlig skade, og sekretæren ikke kan kontaktes, kan henvendelse ske til Tømrerfirma Raunstrup, v/ Bent Sønderskov, Agerskellet 48, 8920 Randers NV., mobilnummer 4037 5379.

Se liste over kontaktpersoner i bestyrelsen her!

Webdesign: BUCHS AS