Fonden til bevarelse af gamle bygninger i Randers Kommune

 62P1148

Fondens administration

Efter aftale med Fondens bestyrelse og Randers Kommunes, varetages sekretærfunktionen pt. af tidligere Stadsarkitekt Henri Amsler

Sekretær Henri Amsler
Arkitekt MAA
Pladehals Allé 2, 6. tv.
2450 København SV. 
Mobil: 2146 2974
Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Den daglige administration forestås af:

Lou Advokater - Ejendomsadministration

Tlf: 91356729
Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Administrationen forestår:

  • Daglig drift af Fondens ejendomme
  • Udlejning af boliger
  • Kontakt til håndværkere
  • Boligsyn ved fraflytninger
  • Kontakt til viceværter
  • Projektledelse ved ombygninger
  • Kontrol til håndværkere mv.
  • Kontrol med regninger mv.
  • Servicering af Fondens bestyrelse

Alle henvendelser vedrørende betaling af husleje, fakturaer, udlejning, boligsyn samt eventuelle skade mm. skal ske til: Lou Adokater, Ejendomsadministration på tlf. nr. 9135 6729  eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

I tilfælde af at der sker pludselig skader lørdage, søndage eller helligdage, kan lejerne kontakte sekretæren Henri Amsler tlf. 2146 2974, er dette ikke muligt, kan de relevante håndværkere kontaktes:

  • Vand og varme Helsted VVS Tlf. 8643 5176, mobil 4030 5176
  • Elinstallationer Preben Kjær Tlf. 8642 2304

Ved stormskade eller andre væsentlige skader, kan sekretæren Henri Amsler kontaktes på 2146 2974.

Se liste over kontaktpersoner i bestyrelsen her!

Website by Buchs